آهنگ راک

آهنگ های راک

آهنگ راک

آهنگ های راک

۱ مطلب در می ۲۰۱۵ ثبت شده است

سلام به همه دوستان، هر جا که هستید شاد و تندرست باشید.

در این پست تصمیم گرفتم در مورد آلبوم چدید زدبازی بنویسم. گرچه این وبلاگ در مورد موسیقی و آهنگ راک هست، اما آلبوم جدید زدبازی (که الان تقسیم به 2 گروه شدند) بدون شک یکی از بهترین آلبوم های ایرانی امسال بوده است.

زدبازی امسال تحول زیادی داشت جدایی مهراد هیدن و سامان ویلسون از علیرضا جی جی و سیجل که در ابتدا شاید برای طرفداران خبر خوبی نبود اما شاید سببی شد که این جدایی باعث ارائه 2 آلبوم بهتر از قبل شود. چیزی که در هر دو آلبوم مشاهده می کنیم در یک کلمه رشده. ترانه ها پخته ترند و کمتر به مسائل پیش پا افتاده می پردازند. شاید از این حیث آلبوم "بزرگ" مهراد هیدن و سامان ویلسون بیشتر پیشرفت داشته و ترانه ها مسائل بزرگتری رو مطرح می کنند. کیفیت ضبط آهنگ ها بالاتر رفته اند و در هر دو آلبوم خواننده های مهمان وجود دارند که به کارها تنوع بیشتری داده است.

فاصله گرفتن آلبوم "بزرگ" از مسائل صرفا جنسی، مادی و مواد این آلبوم را برای مخاطبانی که درک بهتری از موسیقی و کلام دارند مورد قبول تر و حتی جذاب تر می کند و از این حیث این آلبوم را می توان بهترین کار زدبازی و بهتر از آلبوم "پیر شدیم اما بزرگ نه" دونست.

در مطلب بعدی به بررسی آهنگ های آلبوم "بزرگ" زدبازی می پردازیم.

پیر شدیم بزرگ نه

  • میم نون